Antagen!

Wiihoooo! Antagen till Engelska/Historia på Örebros Universitet - hittills! Stockholms Uni. är så sega att jag ännu inte fått svar på min sena anmälan hos dem. Men ja, i slutet av denna månad kommer jag alltså att flytta till den ena staden eller den andra. Åh, livet ger mig förändring och det känns förjävla bra. Hoppas bara planen på att byta ut historian mot musik till nästa år går i lås! Det SKA den. Jag hade inte många fel och ett år med övning kommer att ge färdighet.
 
Om bara två dagar så lämnar jag tonårshelvetet bakom mig och det känns bra. Farewell teenage misery, I won't miss you! Det känns äkta. Livets dörrar öppnar sig liksom - inte bara systembolagets - andra dörrar också, hehe. Firas ska det i alla fall, ut med det gamla och in med det nya! Onsdag blir det tårta (jag vill ha en med Star Wars på, mamma) och mat med familj och vänner antar jag men till helgen drar jag, Mandü och Irre till Sthlm och går på Iggy Pop på Grönan! Ojoj, så fint! Är galet taggad!!
 
Bjuder lite på mig själv;
Natalie, 15 år nästan 16, 2008
 
Natalie, 16 år, 2009!
 
Natalie, 17 år, 2009!
 
Natalie, 18 år, 2010!
 
Natalie, 18 år, 2011!
 
Natalie, 19 år, 2011!
 
Natalie, 19 år, 2012
 
och slutligen, Natalie, 19 år, 2 dagar kvar till 20!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du är såå fin vännen :)

Svar: Men hallå, du är väl fin goding!! :) <3
Natalie M

2012-08-06 @ 18:06:26
URL: http://jeennifeerA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0