Påsklov!

Hellu!

Sega dagar,
det är segt att vara sjuk (no shit)! Påsklov, skrev ju förra året att det förra inte skulle bli mitt sista! Uppskattar dock inte ledigheten särskilt mycket, hade hellre jobbat ihop pengar! I need it so bad!

Det jag dock uppskattar med lovet
är att man får ta igen en massa tid med vänner som är ute och pluggar runt om i landet! Spenderade gårkvällen med Kissie, fick massa pepp och kloka ord från henne. Hon vet precis hur jag tänker kring min musik och så.

Lunchade med Evelina och Ida idag,
alltid lika fint att se dem! Ska strax åka till mommo och hämta receptet till räkbakelserna som vi ska göra imorgon, precis samma bakelser som jag hade på min studentmottagning och som blev oerhört populära, tror det var nån som smällde i sig 3-4 st!

Ikväll går btw en av världens bästa filmer Gladiator på 3:an! 22.00 skall man vara bänkad i soffan för att inte missa!



Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0