Cortina, borgmästarinna av Venedig - det är jag det!

Så här fantastisk ser jag ut i min klänning;

"Du passade i klänningen, kändes lite Natalie", som Mandy sa, jag instämmer! Älskar 1700-tal. One down, one to go! Var till skolan och checkade lektioner en sväng, trodde eleverna skulle skratta åt mig men jag möttes av glada, entusiastiska flickor och pojkar! Har paus nu fram till kl. 18. Skönt att få lite dötid. Ikväll är det ju föreställning för allmänheten och jag och Kissie, som är solist, tänkte att vi kanske skulle gå såhär istället;



Varför är det alltid så att man inte upptäcker att man är kissnödig förrän efter man satt på sig underkjolen? Ja helst ska man väl ha fått på sig klänningen också.. Haha!

Nat

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha sötisar! blir lite avundsjuk på er men ett stort lycka till :)

2012-04-17 @ 13:36:21
URL: http://jeennifeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0