Hoffmaestro, iskallt regn, lyxmiddag och en gnutta vin

Ski&Rock 2012 - check! Vi drog upp till högfjället igår, jag, Nina och Amanda i hopp om att Hoffmaestro pga det äckliga vädret hade flyttat in konserten - den turen hade vi dock inte. Men tack vare Hoffes grymma scenföring och glada humör så höll vi oss varma. Ja, och tack vare Högis också.

När sista låten (Highwayman) spelades bestämde vi oss för att det var lika bra att käka då ingen av oss riktigt hunnit med det så vi gick in på Högis, råkade visst hamna på den fina restaurangen, tyckte att det var vi värda och så beställde vi in Moules Marineres (vinkoka blåmusslor) och hummersoppa. Vi unnade oss verkligen det lilla extra igår!

Efter vår finmiddag drog vi till stugan som några vänner till mig hyrt och körde igång inför kvällen med beerpong, presentutdelning och allmänt snack. Vinflaskan gick väl åt lite för snabbt kanske... det känns idag. Första gången på hur jävla månader som helst som jag är bakis och har skallebank.

TROTS det
var jag uppe 08.45 och väntade som ett barn på julafton på att intervjun med Slash på nyhetsmorgon lördag skulle börja. Haha, ni vet när ni sätter ett barn framför en disneyfilm? Yeah... så såg jag ut.

Nu ska jag fortsätta min dag i soffan, eller ja, kanske ska ta mig en promenad i solen. Ja, just det, solen. Otroligt.

Kommentarer
Postat av: Gabriella - Hårdrockare ut i fingerspetsarna!

sv; va så lite så! :D

2012-04-28 @ 16:34:49
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0