Dear God

Imorgon vill vi ha riktigt jävla nice väder! Valborg and as every year så ska vi ha grillning! Dock inte hos Evelina som fyller år som vi brukar, utan hos en annan vän! Kommer bli grymt och jag är riktigt peppad! Så först blir det grillning (jag ska göra familjens legendariska potatissallad) och firande av Evelina och Nina (som fyllde år förra veckan) i slutet sällskap och sen har studenterna fest så vill ni umgås med oss så ses vi på Tom's! 

Längtar!!


Har umgåtts med Sandra hela kvällen, vi var till Täpp Lars och kikade på en nyfödd kalv! Jag fick i uppgift att mata den nyfödda kalven med mjölk i ett spann och när jag hoppade in i spiltan så letade den förtvivlat efter mina icke-existerande spenar på både framstjärten och bakstjärten, haha! Åh, så jävla söt! Tillslut hittade han ner i hinken i alla fall!

Sen åkte vi hem
och kikade på kläder tills imorn, gick igenom "jag har ingenting att ha på mig"-paniken, hittade min outfit och kvällsfikade lite! Skönt med en kväll med sin bästa vän!



Nu ska det sovas, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0