You got me runnin' wild, wild and free

Att göra en såndär "6 saker du inte visste om blabla" är ju en standard-grej bland bloggarna. Men jag är inte standard så jag kör sju saker. If the man is 5 and the devil is 6 than that must make me 7?!

1.    Jag går och pratar i sömnen. Det värsta var när jag fick återberättat för mig att jag en gång bara hade underkläder på mig, tog på mig första bästa skorna jag hittade - som var gummistövlar - och gick ut på en 100 meters promenad. Grannarna såg mig, trevlig syn Einar?

2.   Jag har ETT tvångsbeteénde (som jag vet om). Om jag är ute och går UTAN hörlurar och det kommer en bil/buss/lastbil bakom mig så gör jag upp ett mål som jag måste hinna till innan bilen/bussen/lastbilen åker förbi mig!

3. Det är inte töntigt att vara scout - jag var faktiskt det i hela 8 år. Den ni! Slutade för att jag inte hade tid (gick i ettan på gym) och för att favoriterna också slutat så det blev lite ensamt.. men jag tycker faktiskt ärligt talat att scouting är kul!

4. När jag var 6 år blev jag hundbiten och sen dess är jag hundrädd. Sorgligt nog. Men hunden (grannens) hade tydligen blivit retad heeeela dagen så när jag kom och var snäll så fick jag ut för det hela..

5. Jag hatar sill. Det är det vidrigaste som finns. Punkt Slut.

6. Mitt drömhusdjur som jag ska skaffa när jag har ett ballt hus med många rum och plats för att bygga hinerbarnor är en frätt. Den tama versionen av iller. Och nej, jag ska inte ha en, jag ska självklart ha två! Co
olt husdjur.

7. Jag skrattar nästan alltid. Det behöver inte ens vara kul, jag går av ändå. Jag har världens bästa humor även om den klassas som sämst och jag delar den med mina allra närmaste grabbkompisar Karl och Gustav! Ett gott skratt förlänger livet sägs det!!

Klassiker:


Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0