Sol och 23 grader varmt

Hallå i stugan!

Äntligen sol och varmt ute! Antaligen en liten slutspurt på sommaren för att världen snart ska dränkas i regn och rusk som om någon månad blir snö och is - men det är inte så farligt det heller när man väl har anpassat sig igen. Inte för att det egentligen var någon riktigt sommar heller men, yeah..

Var ute och fotade med Sandra på förmiddagen och jag kan ine låta bli att bli avis på att hon blir så fruktansvärt bra på kort! Usch, jag blir inte ens hälften så bra. Jag gav i princip upp till slut, det var inte min dag som modell, det var min dag som fotograf, haha.






Enda seriösa bilden som blev "bra", äsch, man kan inte ha en bra fotodag varje gång! Ska jag ha det uppsatt ska det vara slappt, det är ju konstaterat.

Nat


Kommentarer
Postat av: Freddie

Det var verkligen snygga bilder. Bra tagna och så. Jag gillar bilden längst ner på Natalie. Grymt snygg. Kan du inte lägga upp fler bilder på dig själv?

2011-09-30 @ 06:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0