Shot in the Dark



Mhm, mina planer liksom förstördes typ så nu sitter jag hemma och kikar på det nya urlöjliga programmet på Kanal 5. Haha, det enda som var positivt var ju att man såg någon man kände igen!

Ja, egentligen var det meningen att jag skulle spendera helgen med Cj meeeen han fick ett erbjudande om att åka och surfa idag som han tackade ja till och så åkte han vid sju och blir borta hela helgen.. jag har sagt till mig själv 1000 gånger att inte planera, planer går oftast i kras. Dessutom fick jag nyss reda på att det inte blev jobb i helgen så imorn vet jag inte riktigt men på lördag ska jag och Sandra ta oss en utekväll iaf!

Nu ska jag fortsätta läsa Avgrunden och sedan fortsätta med Längtan!

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0