Rocket yeah satellite of love



Underbar morgon.. svintrött gick jag upp för att ta en dusch, satt på vattnet och uppskattade sedan att vattnet skulle vara varmt efter en minut. Jag hoppade in. Men vattnet hade aldrig blivit varmt för de har stängt av varmvattnet utan att informera. Jag skrek. Frös. Men jag vaknade ju i alla fall!

Man blir så jävla handikappad utan varmvatten, har ni tänkt på det? Dessutom har de inte slagit på värmen hos Malungs hem. Hur korkat? Ingen dusch och ingen disk. Min syster har körtelfeber och fjantig (läs: hypokondrisk) som jag är så tvättar jag händerna stup i kvarten... Jag hatar att vara kall, vem gör inte?!

Äsch, nu ska jag sluta klaga! Slash har nyheter på G, kommer ett inlägg om det senare!

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0