No matter how they toss the dice, it has to be

Goddag!

Spenderade som sagt kvällen hos min Mister Öster - ingenting ovanligt precis.. Vi käkade finmiddag, jag tvingades igenom ett program med "Ensam mamma söker" (ni vet hur det är med killar och deras jävla milf-fasoner?) och sedan kikade vi på Red Riding Hood. Såg den aldrig förut,  det blev liksom inte av eftersom det inte fanns bra kvalle, hehe.

Skulle egentligen på ett möte kl. 14 men var tvungen att flytta det då jag blev inringd av skolan! Så ska jobba en stund idag, gött åt mig! Hoppas jag får jobba mycket nu bara! Som det ser ut nu så kommer jag att köra två jobb de kommande veckorna!


Känner mig riktigt hardcore som inte hittar min regnjacka och går runt i spöregnet i min skinnpaj. Haha. Laddar upp med Aerosmith innan allt sätter igång idag! I eftermiddag så ska jag ta mig en tur till en god vän och ha en mysstund!



Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0