Med glasögonen på huvudet.



Hittade en bild från studentveckan.. Såhär ser jag ut när jag håller på med ett projekt och lyssnar på min lärare. Eller aa jag ser alltid ut sådär innan spelning. Glasögonen på huvudet är ett stort plus må jag säga. Det brukar hända att jag går runt och skriker; "Men hallå, jag hittar inte mina glasögon! ÅHHHJ, jag borde sätta en sökare på dem!" Var tror ni jag hittar dem? Haha. Jag kommer att vara senildement vid 30.

Tog en kort men intensiv powerwalk med Sandra och sedan skyndade vi oss hem hit för att se på Robinson, har nyss duschat och ny sitter jag och vilar ögonen på Russel Brand. Han är inte snygg men han har charmen!

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0