Favoriten av favoriterna - SLASH!

ÄNTLIGEN! Jag har vetat att han har haft en live-DVD på G ett tag nu och nu har releasedatumet kommit - 15 november!! Förjävla grymt! DVD'n heter "Made In Stoke" och är inspelad under konserten i Stoke-On-Trent, England (där han är född för er som inte vet det) den 24 juli! Slash uttalade sig såhär efter:

"Stoke was a fn' blast!! Great vibe and energy. Its going to make a killer DVD. We'll be back next year definitely!"

Jag har ju både läst "Slash" och "Welcome to the Jungle", grymma böcker, har ni inte läst dem har ni missat något! Slash eller Saul Hudson som han egentligen heter bodde i Stoke-On-Trent tills han var fem år (hans pappa kommer därifrån) därefter flyttade han och hans far efter hans mor till L.A. Jag är helt säker på att jag skrivit det här 10 ggr förut men det skadar ju inte att skriva det en gång till, right?



DVD'n
släpps via Eagle Vision! Såhär ser låtlistan ut;

Låtlista:

01. Been There Lately (SLASH'S SNAKEPIT)
02. Nightrain (GUNS N' ROSES)
03. Ghost
04. Mean Bone (SLASH'S SNAKEPIT)
05. Back From Cali 
06. Rocket Queen (GUNS N' ROSES)
07. Civil War (GUNS N' ROSES)
08. Nothing To Say 
09. Promise 
10. Starlight 
11. Doctor Alibi (with Todd Kerns on vocals)
12. Speed Parade (SLASH'S SNAKEPIT)
13. Watch This 
14. Beggars & Hangers-On (SLASH'S SNAKEPIT)
15. Patience (GUNS N' ROSES)
16. Guitar Solo / Godfather Theme 
17. Sweet Child O' Mine (GUNS N' ROSES)
18. Slither (VELVET REVOLVER)

Encore:

19. By The Sword 
20. Mr. Brownstone (GUNS N' ROSES)
21. Paradise City (GUNS N' ROSES)


Awsome va?! Gillar ni Slahs lite extra mycket som jag gör så kan ni läsa allt som är värt att veta på hans hemsida och så kan ni läsa denhär listan från The Rolling Stone Magasine - det finns en hel del roliga grejer där!

Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0