Do wah diddy diddy

Jag tror inte att någon missade att The Ark gjorde sin sista spelning igår, otroligt sorgligt men de känner att de är klara! I publiken på Grönan igår var inte ett öga torrt och jag blir nästan lite känslosam när jag tänker på att man inte kommer att se deras fartfyllda shower mer - vi får helt enkelt hoppas att de får återfall!! Hehe.



Sen måste jag bara ta upp Robert Halfords "motorcykelolycka"! Det var det första jag läste/såg på Rocknytt i morse. SÅ.JÄVLA.ROLIGT. Han kör liksom upp på scenen och kör lugnt och försiktigt och så tippar motorcykeln i slowmotion, det är så  jäkla lame! Hahaha. See for yourselves;



Sen såg jag på Aftonbladet att Carola uttalat att hon kan tänka sig att lägga ner - Men snälla du, GÖR DET!

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0