Det ordnar sig i sin om tid!


snacka om att mitt pekfinger ser cp ut! Haha, halva inne, höhö. Dessutom kunde ju handen vara tätare, inte lätt när man har 2 sek på sig!!

Låg sömnlös natt igen, no idea why, men ändå var jag otroligt trög i morse. Grym träningsvärk i röven har jag också för er som vill veta. Cj och Challe hem vid elva och det enda jag kunde göra för att inte störa var att läsa, haha, sen kände jag mig i vägen så jag stack. Eller jag stack mest  för att jag bakade igår och Cj tyckte jag skulle baka igen. Yeah right. Det är ju inge roligt att baka om man inte äter det själv? That's the point!!

Var på möte med Bojsan vid två - ett väldigt bra möte - och vid halv sex ska jag och Sandra sticka på Afrikansk dans! Det blir nytt och förhoppningsvis sådär skönt jobbigt!

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0