Star Wars Episode VI: Jedins Återkomst

What a day, har inte gjort något speciellt men ändå har dagen gått snabbt.. Eftersom jag glömde bort (läs: hade ingen ork) att ha en såndär fixkväll igår så blev det ikväll istället! Har badat med massor med väldoftande oljor medans jag hade ansiktsmask på och inpackning i håret + lite musik på det - hell yeah! Har iaf tagit bort det gamla nagellacket men ska väl lägga på nytt snart! Tänk att så små utföranden ska vara så svåra att ta sig tid till?

Är reklam på tv:n just nu annars sitter jag och kollar på Star Wars - precis som rubriken säger! You gotta love star wars. Tycker faktiskt det är synd att många i min genereation och neråt inte sett dessa grymma filmer. Effekterna är kanske inte de allra bästa men alltihop tillsammans är så underbart!

I Jedins Återkomst är ju de små Ewoksen med, så himla gulliga! Sen såklart ettriga C-3PO, kuttrande R2-D2 och Chewie's 100 raseriutbrott(dessutom låter han som han är retarded)!


visst är de söta?

Vetskapen om att min snygging kommer att infinna sig i MLG när jag vaknar i morgonbitti gör att jag vill sova (säng säng säng, sova sova sova, säng säng säng) bort tiden tills dess, men man kan ju inte lägga sig alltför tidigt en lördag kväll!

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0