Sir Paul McCartney

Jag har alltid varit ett "öronbarn", synd nog går det i släkten. Min mormor är döv på sitt vänstra öra och min morfar hade trånga örongångar - det sista har jag ärvt. Det kanske låter svinäckligt men de senaste månaderna har jag vaknat med vänster öra plaskblöt vilket har resulterat i att det bildat små, små tryckbubblor som gjort att det slagit lock för örat 10 ggr i minuten. Så jag måste liksom "torka ur" mitt öra, mysigt va? Två gånger har jag varit till sjukan och de säger att det inte är  normalt men inte heller onormalt? Jaha liksom? Nog om detta äckel!

Paul McCartney gifte sig med sin Nancy Shevell vid The Old Marylebone Town Hall - samma ställe som han 1969 gifte sig med sin första fru Linda McCartney (1941-1997). Man får hoppas att det är tredje gången gillt för Sir Paul McCartney! Efter mardrömsäktenskapet (ja, jag vill faktiskt kalla det de) med Heather Mills hoppas jag att han hittat rätt. Han är ju trots allt snart 70! Dock vet jag inte om jag gillar att han med flit valde John Lennons födelsedag.. Menmen...



Aja, put on a happyface för vet ni alla som tycker om The Beatles lika som jag gör? Sir Paul McCartney intar Ericsson Globe den 10 december, how awsome is that?! Jag vill sååååååå gärna åka! Tänk er först att se McCarney och sedan flyga över till U.K och dra på Def Leppard + Mötley + Steel Panther? Så jävla grymt det vore! Biljetter släpps 09.00 14/10!!

Nat

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Drar du över till UK är det obligatoriskt att hälsa på, men det ver du väl ;P

2011-10-12 @ 22:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0