iskallt regn, kall luft och ivriga studenter

Dagen har flutit på i ett, känner mig dock väldigt frusen och jag tror halsen sviker lite faktiskt - men vi får väl se till att göra något åt det?

Spenderade sista stunden av jobbet till att hjälpa den nya studentkommittéen med idéer och tips inför deras studentår som egentligen redan börjat - jäklar vilka ivriga flickor! That's the spirit! Jag var precis likadan själv, haha! Mm, men nu har de mycket att tänka på, så mycket som jag malde på, haha.

Dock var hemvägen inte så trevlig med kallt regn i kall luft, usch.



Hoppas på att middag serveras snart(det lät bortskämt men så är icke fallet) för jag är svinhungrig! Har inte riktigt bestämt något för ikväll men jag tror (om det slutar att regan) att det blir en promenad med Sandra och kanske ett bad? Alltså, är det inte löjligt hur vi PLANERAR att bada, haha? Det är väl bara att tappa upp! Det är lite mysko..

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0