Irriterande skit

Jag var ju som sagt på inflyttningsfest igår, den blev inte riktigt som planerad men den gjorde ingenting för hade en mycket trevlig kväll i alla fall! Jag var sämst och tog med mig kameran men tog inga bilder - som vanligt.... Köpte en svinsnygg flaska vin som inflyttningspresent (klassiskt men oklasskiskt eftersom det inte var vinet som var speciellt, hehe), omslaget såg ut som en tatuering, svårt att förklara så ni får en bild;


snygg va?!

Har mest gjort ingenting idag (jag tar igen milen jag gick ute i skogen igår som jag inte berättade om) och det har varit jävligt gött! Sitter och kikar på "Awkward" och minns när man själv var på fest med elaka tjejer osv. Yes, I said it, elaka tjejer. Tjejer är katter, det måste ni ju hålla med om? Grabbar är ju inte ens hälften så elaka mot varandra som tjejer är, haha. Men ändå, jag gillar att vara tjej!



Till den irriterande skiten: reklamer på tv.

Topp tre mest irriterande reklamfilmer just nu;

  1. "Jag älskar dig Håkan!!" Nya Grand de luxe tripple cheese" någon som känner igen den kanske? Max, ni suger på att göra reklam.
  2. "It was a french manecure because you got it in Paris" Jag absolut hatar denna idiotiska amerikanska reklam. Buenobars är jävligt goda but I don't have to raise my bar to the sky?
  3. Dessa jävla Telenor reklamer! Så sjukt tjatiga. "Familjefinnebrorsa", det är gränsfall på rasism? Inte riktigt men nästan. Om jag har en halvbror som är finsk ska jag då verkligen utmärka at han är det liksom, varför inte bara "min bror som bor i finland"? Irriterande i vilket fall.....
Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0