Inte riktigt som jag tänkt mig!

Lite sen uppdatering idag men whatever - har spenderat det mesta av dagen hemma hos mormor! Skulle egentligen bara ta en powerwalk dit, käka och dricka något och sedan jogga tillbaka meeeeen nej. Jag blev kvar där i 3 timmar, haha! Var riktigt stel när jag kom fram trots att jag var varm men där stod lilla mormor med färdig soppa, smörgåsar och te, mumma! Sen tickade klockan iväg och mormor fick besök av Barbro som absolut inte ville att jag skulle jogga tillbaka... haha.  Men det har varit en fin dag!


jag mötte ankorna i grimsåker!


Tog såklart gamla vägen ner, den är ju finast!


Fluffen låh ute på verandan och sov i mormors jacka, haha!

Ska låta håret torka och sedan ska jag gå och handla, hare!

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0