Drömresemål - innan jag dör ska jag ha besökt.....


Hawaii! Hula-Hula och paraplydrinkar for real - ett självklart drömresemål!


Borneo/Malaysia - Asiatisk regnskog, mysiga floder, djurliv som fortfarande växer och vita stränder med ett hav som sträcker sig så långt ögat ser! Sen sitter ju inte indonesisk mat så dåligt heller, hehe.


Centralamerika - Mexico, Nicaragua, Costa Rica, Panama - do I need to even explain? En fröjd för ögat, djuliv utan dess like, regnskog, gaaah


Amazonas, Brasilien - världens finaste natur. Ett måste innan hela den vackra skogen skövlas för att ge plats för McDonalds kohagar - japp, så är det för er som inte visste!!


Kenya. Safari med pelefanter, what else?


Ja, jag är väl pudel? Och så har jag ju mina kusiner där, haha!

Jag har typ 20 till resemål som jag absolut vill till, så det här var bara några. Vilka är era drömresemål?!

Nat

Kommentarer
Postat av: Annelie

Safari i Afrika, helt klart. Har alltid velat åka dit.

2011-10-17 @ 09:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0