100 gånger om

Det blir aldrig som man tänkt sig brukar man säga - men att det man inte tänkt sig behöver vara något dåligt är en lögn. Ibland när det inte blir som man tänkt sig så kan livet bli ett äventyr. Ibland en mardröm.

Det var ju meningen att jag skulle spendera kvällen med Cath men en stund in i DHW så ringde käraste Mami och frågde om hjälp - och självklart ställde jag upp. Så vi tog en bilresa hon och jag, till Sälen och tillbaka för att hämta en bil som sedan skulle lämnas i Lima. Jag blir alldeles varm i själen när jag får chansen att hjälpa såna som står mig nära, det är det bästa jag vet eftersom de är det bästa jag vet!


glad tjej!

Nat

Kommentarer
Postat av: Anna

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-10-20 @ 22:07:42
URL: http://lararjaveln.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0