Trött på all jävla skit.

Jag är fruktansvärt trött på lögner (för sanningen kommer alltid fram), trött på okänslighet, trött på trötta ögon, trött på de som tydligen inte inser att de abstrakt slår andra, trött på de som inte har hjärta till mer än sig själva, trött på att bli påmind, trött på att se, trött på att jag är en sån som bryr mig och framförallt så jävla trött på att ha ett berg- och dalbanehumör.

och jag är även trött på bilhelvetet också. Nu vet ni vad jag är trött på, det bästa med en blogg är att man får avreagera sig. Jag skiter fullständigt i vem som läser. Hej så länge.

Nat

Kommentarer
Postat av: Jennifer

<3 Måste hitta på något snart :) var skoj med bowlingen! :)kanske dra ihop ett gäng från förra klassen :)

2011-11-29 @ 09:58:31
URL: http://jeennifeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0