Skidfestar, böghögar och lussekusar

Fredag:



Lördag:
Inga bilder, haha! Vaknade runt elva och låg faktiskt nästan som bilden jag la upp för någon dag sen. Halvt om halvt i sängen! Tankarna snurrade i huvudet och det tog mig ett tag att sätta rätt minne på rätt plats, haha.. Men det var en välbehövd utekväll! Nästa fredag drar vi på Björn Rosenström, wiiihoooooo!

Kvällen tillbringade jag med grabbarna grus, Kristin och Mille - disneyfilm, charader, böghög och leka gris (det ballade ur) - en riktigt bra kväll!

Söndag:
Städa, städa, hänga gardiner och:

steka plättar! Mmm!

Ska strax slänga i nya batterier i kameran och ge mig ut på byn för att fota lite på julskyltningen! Även möta upp Linnea och kika på årets Luciakandidater! Första advent och ingen snö, buuuuu! Det får funka ändå!

Men först - ansikte på! Ha en grym kväll!

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0