Sail on Silver Girl, Sail on by

Jag sitter här och morgonmyser tillsammans med kissen och en kopp te! Ledig dag idag så jag passa på att utföra en massa vuxna ärenden - mest åt mormor, haha. Men det ska postas massa papper, lämnas in kort för förtstorning och sådär!

Trodde det snöade först när jag vaknade för det lyste sådär ljust (ni vet vad jag menar) men icke det var bara skenet av den täta vita dimman som omsluter hela byn. Det är så sjukt, för det är ju trots allt -5 här just nu? SNÖ FÖRFAN. Vissa säger att de inte vill ha snö alls men c'mon? Julskyltning, Lucia, julafton, juldagsmorgon - vad fan vore de utan snö? Dessutom får snön det att se ljusare ut när den gråa vinterhimlen sträcker ut sig under dagarna och den stjärnklara vinternatten omsluter oss. Redan klockan fyra.. Vi har i snitt 9-10 ljusa timmar om dynget här.




Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0