Face the strange

Hey yo,

Hade en bättre idag igår, faktiskt. I alla fall vissa delar av den. Jobbade som sagt det mesta av dagen sen satte jag och nötte Mirrorball, jag blir så varm i hjärtat av den! Dock tappade jag mitt bankkort för att sedan hitta det på en parkeringsplats, precis under dragkroken på en bil, förjävla mycket tur. Fick en chock över att faktiskt hittade och kunde inte sluta fnittra?

Misstänkte dock att turen skulle vänta, haha, it always does. Så sömnen fick lida inatt, trots att jag var dödstrött. Och dagen har varit..blandad. Varför grips man alltid av en massa känslor man inte kan sätta namn på?


Ska dra iväg och köpa "sår" och blod alldeles strax, ska bara ringa ett litet snabbt samtal först. Imorgon är det ju halloweenparty på Parken - awsome. Vi ska ha kul, jag och mina vänner. Mina fina, fina vänner. Ack, vad vore jag utan er? Banden på scen är Mimikry och Tempory, woop woop. Förjävla mycket röj. Like a kastrull gäller.

det går inte att ladda upp bilder så ni får det senare...

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0