En blå arm och två blåa knän!

Jag och Kalleponken sminkade oss länge och väl igår så jag hann inte slänga in något innan jag gick. Inte ett dugg bakis trots att jag var på toppen igår! Inte sådär kastrullfull men lagom - för alla vet vi att lagom är bäst! Haha.

Började kvällen hos Sanne i Grimsåker, riktigt trevligt och bekvämt med Irish och tjejsnack! Drog och köpte biljetter vid kvart i tio och drog sedan på en drink på Hotellet - bland konstiga danskar och engelsmän som var typ 35-40 och trodde att vi inte fattade vad de snackade om.. haha, K# Δ Ab...

Kom upp till Parken igen när Tempory fortfarande spelade, långt många fler var utklädda än vad man trodde från början. Många fina vänner var där och förgyllde kvällen!

När Mimikry började spela slank jag, Sandra och Sanne längst fram - och jag menar faktiskt slank. Mimikry bjöd på en grym show, Hjalle snodde Sandras mask där en sväng och micken var många gånger framför mig, haha. Vill passa på att påpeka att det är helt okey att använda armbågarna och man gör det snyggt och inte slår folk. Det är en sak att försöka hålla sin plats på Maiden men vi vet ju alla att i en publik på inte mer än 200 (?) så kan man inte fucka ur och börja slå sig fram! Och ännu mindre sätta sig på scenen? Inte okey. Då är det bara att gå längst bak. Vi andra stod som vanligt som gjutna i golvet men vissa klarar inte av det. Svagaste länken åker bak.


Vi stannade en stund efter stängning och snackade med alla, sen blev det hem och duscha - handfatet dög inte till att få bort allt blod, gick inte och la mig förrän 4 trots att jag kom hem två, who cares?

Allt som allt så var det en grym kväll, faktiskt, tiden bara flög iväg! Jag är så himla glad för alla underbara vänner jag har - you're awsome. Vet inte riktigt vad jag skulle göra utan er!

Bilder kommer senare! Ska iväg och köpa gravljus nu!!

Nat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0