Don't think about the way things might have been

Orkar inte redigera mer just nu, har bara några få bilder kvar men jag behöver lägga mig tidigt eftersom jag börjar tidigt imorgon bitti!

Sitter och lyssnar igenom soundracket för en av världens bästa filmer/musikaler - Phantom of the Opera. Nog för att jag mestadels är en allätare när det gäller musik, gillar någon låt i varje genre sådär (men ja, jag är ju mest för rock liksom), jag har ju redan sagt att jag gillar att lyssna på klassiskt när jag pluggar eller när jag inte vill lyssna på låtar med text, haha. MEN jag lär väl erkänna att jag faktiskt har en svaghet för opera. OPERA. It's true. Antagligen mest för att jag är sångerska, tekniken de använder är imponerande. Så ja, så är det. Jag tycker faktiskt inte det är särskilt pinsamt, herregud. En sann sak om opera är att man antingen älskar det eller hatar det. Inget mittemellan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0