why all this rain?

Lång dryg dag, slutade egentligen kvart i elva men vart stanna till 14.00 för att hjälpa andra att plugga. Bättre det än att vara hemma och löka tycker jag! Sen drog vi på dans, jag & min man. Det gick fint, han är duktig, dock är jag svår att dansa med då jag är van vid att lära ut - vilket gör att jag för istället för att följa....

Kan det sluta vara grått här i Dalarnas jäkla län?! Inte gör det de bättre att det kommer en aning aska in mot Sverige som är grovkornig vilket gör att den faktiskt inte tar sig så långt i och med att den är tung. Så den kommer inte att hålla i sig så länge - hopefully. Men sen var det ju så att askan bestod av glas. Glas som inte skiljer sig särskilt mycket från vanligt fönsterglas. Glas som är så smått så det blir som en onödigt rivig skrubb på kroppen. Nice? Tror nog inte det....





Ikväll ska jag (som varje tisdag & onsdag) till Caath. Mitt liv känns väldigt ensidigt just nu. Dag ut och dag in utan att något händer. Visst jag sätter inte mig själv i något heller. Jag vill ut och springa, jogga whatever, med hög musik i lurarna men vädret tillåter det inte. Imorn får det fan inte regna för då ska jag ut. Hörs rockers

/Nat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0