that 70's show...

är en show som jag bara älskar! Har paus mellan repetitionerna just nu och ska strax få i mig mat, men så länge sittar jag och kikar på gänget  i That 70's Show, hur sköna är de inte? Godday. I said godday!!! Just nu är det avsnittet när Eric har slitit sönder Donnas klänning och när han ber om hjälp så blir det ju inte direkt bättre, haha.

Jag vet att jag inte har laddat upp några foton från varesig Valborg eller repetitionerna men ikväll ska jag försöka, så det kanske blir två bildinlägg på rad! Bildbomb med andra ord! AWSOME.

Och bilen mår fortfarande bra, har inte krockat än och inte ska jag göra det heller! Hell Yeah!


OCH TILL ALLA ER SOM BOR I MALUNG OCH I GRANNKOMMUNERNA; KOM OCH KOLLA PÅ VÅR SJUKT COOLA SHOW. IT'S FREAKIN AWSOME.



/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0