little black dress with the candy apple red lips

Jag har total beslutsångest över vad jag ska ha på mig ikväll. Jag kan lätt komma på nya konstruktioner men så blir jag osäker på om det ser bra ut eller inte. Men jag har några alternativ/förslag:

  1. min lilla silkes-svarta klänning och min finfina grå/svarta zebrafärgade kofta
  2. gråa leopardleggins med min gråa översize tröja
  3. Skinnbraller med högmidja, färgglad top alternativt svart top  + färgad kofta
  4. gråsvart kjol med svart linne alt militärgrön skjorta
  5. höga jeansshorts + färgtop
Alla alternativen/förslagen är givetvis + höga klackar! Vad tycker ni? (Jag får aldrig särskilt mycket kommentarer, inte ens när jag ber om det så det är lönlöst. COME ON YOU COWARDS!!)

/Nat

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag kommenterar ;) Vart ska du? 2an låter snyggt! du är lika med leopard. <3

2011-05-28 @ 15:49:13
URL: http://jeennifeera.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Låter rooooock ;) Vad sker? taket? elkfeest? :)

2011-05-28 @ 18:20:48
URL: http://jeennifeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0