Jaha?

Öh, igår gick det inte att lägga upp inlägg? Men nu kan jag!

Skulle skriva om helgen, haha. I lördags var min pojkvän en mysis, kallade sig för Mr Love, köpte käk och hyrde film, underbart! Sen hjälptes vi åt och myste till två filmer halva natten. Vi valde en var och med lagen om alltings normala jävlighet så var ju den filmen som jag valde skitdålig och bara äcklig. Fint? nej. Eller jag menar det var ju mysigt ändå! Vi sov till halv tolv i igår och så hjälpte jag till med hans plugg för att sedan åka och hämta Evelina för en glassdate! Var vuxen och lärde mig tanka också, hahahah!

Idag började vi med att plocka ner allt på orrskogen, sen skjutsade jag ner Cj till stationen (han ska hem till sthlm), sen har jag gjort lite skolan och nu ska jag åka på dans!

Ikväll blir det Thor på 3D bio i Mora men innan dess lite placeringsnötande!


/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0