I am a soulsurviver

Vad ska jag säga annat än att jag är en orolig tjej som måste sätta på sig masken?
Vad ska jag säga annat än att jag är vansinnigt rädd för att mina vänner och min familj kan komma till skada?
Vad ska jag säga annat än att om du skiter i oss när du kommer hit, så kunde jag inte bry mig mindre än minst. För jag bryr mig inte ett skit om dig så länge du inte är ett hot mot mitt liv och allt vad det innebär.


Väl valda ord från mig själv må jag säga.



I'll give you a message when I'm feeling better.

/Nat

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag vet inte vad jag ska säga, detta borde ingen få uppleva speciellt inte fina underbara du! Du är sjukt stark vännen! styrke kramar till dig <3

2011-05-26 @ 22:01:02
URL: http://jeennifeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0