First draft

Tjenare!

Ledsen, men jag hann faktiskt inte uppdatera igår i och med att jag började skolan klockan fyra. På en röddag och söndag tänker ni säkert? Det bör ni inte göra eftersom jag skrivit att det blir långa skoldagar den här veckan. Så ni får ha lite förståelse för varför jag inte kommer att kunna uppdatera så bra. Men jag ska iaf försöka att ta bilder på mina dagar så att ni får se! En bild säger mer än 1000 ord, right?

Jag älskar mitt "jobb" men ibland (läs: OFTA) blir det liiiiiiiite för mycket, bara en liten aning liksom. Så idag tog Lars tag i det och delade ut uppgifterna eftersom grabbarna legat på latsida. Men jag kan inte hålla i mig så jag drog till kommunhuset och försökte få tag på kommunalrådet men han satt i möte....Han ska iag ringa upp mig!

Sen hann jag med att efterkontrollera bilen och snacka med två tidningar och så kom jag hem för ca en timme sen. But don't worry, jag ska repetera ikväll också, hehe.

Fick hem nya saker idag också! BH:n är knallkorall typ.





/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0