broken hearted - de har förstört min balklänning

Fick ett mail igår kväll där företaget som jag beställt min balklänning via skrev att: "Din klänning har anlänt till oss i Stockholm men tyvärr är den gjord i guldtyg istället för den mörklila färg du beställde. Detta är en miss av skräddaren. Vi ber så hemskt mycket om ursäkt för alla problem som detta orsakar. Nu vet jag inte när den ska användas med det 3 veckor att skapa och leverera en ny". Ungefär så stod det, eller ganska precis.

Hur töntigt och fjolligt det än låter så grät/skrek jag i säkert 2 timmar igår kväll och jag har fortfarande inte kommit över det. Jag har drömt om min LILA balklänning i säkert 5-6 år och nu får jag ingen. Jag dog inombords. Det var en dröm som sprack. EN jävla dag på 18 år har jag chansen att känns mig riktigt, riktigt fin och nu sprack det. Jag funderar på om jag ens ska gå. Jag har gjort hela balen och kan inte gå, fint. Underbart. Livet ♥.

Så nu är jag klänningslös.
Såvida jag inte tar den guldfärgade trots allt. Jag passa inte i guld, det är inte min färg. Jag har till och med silver på min studentmössa. Guldklänning....ska jag har pärlor så ser jag verkligen ut som ett pretto?! NEJ TACK, FAN HELLER. Jag må vara gyllenbrun men guld är INTE min färg. Herregud hjälp mig. HUR FAN SER MAN ROCKIG UT I EN GULDKLÄNNING?! IT DOESN'T WORK.

Jag ska egentligen inte säga så mycket och vara jättenegativ eftersom jag inte testat den än men det är väl för i helvete klart som fan att jag blir besviken om jag beställer lila och får guld?!

KOMMENTERA OCH HJÄLP MIG GÄRNA!!

/Nat

Kommentarer
Postat av: Jennifer

:/ Åk och kolla om det går att hyra någon stans? Såå sjukt!! hoppas verkligen det löser sig finis <3

2011-05-17 @ 16:46:15
URL: http://jeennifeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0