When I've got T-rex

Jag vet, jag är skitdålig men det är bara pågrund utav Felia, eller var det Telia? Jävla skitbolag som inte gör ett jävla skit för sina kunder. Ändå envisas min mor med att vi ska ha det och inte bredbandsbolaget. Hur många veckor har det gått nu? Typ 6?7? Jag är så less, jag vill få tillbaka min jävla rutin! What the fuck, is that too much?!

Aja, vecka med maaaaaasssa projekarbete, en hel jävla whiteboard med projektarbete, men det är kul! Och Lars (vår regissör) är ju bara underbar! Jag vet inte riktigt vad jag skulle göra utan honom - och Anna!

Igår fick jag en bit av min frihet, det var så underbart och jag kände mig som ett barn på julafton, det var totalt sjukt - min studentmössa var kommen - och den var så fin! "Det är nästan så jag börjar grina", sa Rasmus, haha, och jag kunde inte annat än att hålla med! Man blir lite stolt över sig själv när man ser den, faktiskt. Nu jävlar är det inte långt kvar!!

/Nat

Kommentarer
Postat av: Anna

Anna har minst lika kul som ni! :)

2011-03-19 @ 20:51:31
URL: http://lararjaveln.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0