Those were some crazy nights

Jag vill ha:
  • den där förbenade körkortet
  • sommar och sol, nu får det vara slut på snö
  • mer pengar, tänk att allt i världen kretsar kring dessa jävla papperslappar..
  • en snyggare mage (ja, jag tjatar, det blir snart tyst om det)
  • torsdag, för då får jag träffa min babe!
  • de där otroligt snygga hängselbrallerna från H&M
  • biljetter till Metaltown
  • biljett till Foo Fighters
  • ett slut på detta eländiga liv, och då menar jag inte att jag vill dö för det vore väldigt olikt mig (ni som känner mig vet....) utan jag vill ha ett mer lättlevt och roligt liv.
Imorn ska jag upp, träna, plugga sen blir det en välförtjänt fika med Lojs! Sen kommer jag säkert få återgå till plugget igen... Aja, snart bara 3 månader kvar, sen är jag fri.

Ha det bäst guys!

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0