Ouverture

Kom till skolan i morse i hopp om att få leka lite producer men det vart inte så mycket av det tyvärr. Alldeles för många (5/7) har en tendens till att sova lite för länge om morgonkvisten och det resulterar i att vi av en 1 h 30 min lektion bara får ut ungefär 45 min - 1 h speltid eller inspelningstid. Boring. Visst jag kommer också försent ibland - men oftast bara 5 min.

Men i alla fall är jag sjukt glad över ouvertuer-låten som Bengt har tagit från sin Mosebok (han har skrivit den själv som det musikaliska geni han är), den är så bra! Såklart är alla andra låtar i showen bra också men de är gjorde av oss mindre intelligenta och erfarna musiker som ännu inte gått ut skolan och inte heller är utbildade i klassisk musik. Eller jo, jag är lite. Whatever. Showen kommer att bli riktigt grym!



Har försökt ringa körskolan sen i torsdags men har inte fått ett enda jävla svar. Så jag gick dit idga och såg att kontoret var stängt för att receptionisten var sjuk. Jag drar alltid nitlotten, underbart. Så p.g.a det så vet jag inte om jag har fått en tid på tisdag eller inte. Men jag pratade med min körlärare Per-Lennart och han sa att han skulle boka åt mig iaf. Hoppas det blir en tid på tisdag!

/Nat




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0