In a new kind of world

Jo (som man säger på norrländska), om jag ska dra ut på mitt förra inlägg lite så tycker jag faktiskt att det är skittråkigt att blogga när man inte kan skriva från sin egen dator och lägga upp sina egna bilder, det är värdelöst. Liksom come on, när det ska det bli lite flyt igen?! Och då syftar jag både på bloggen och i mitt vanliga ointressanta liv liksom. Fuck this shit, if only time could turn. Men det kan den inte, so shit the same.

Var i Stockholm med min fina pojkvän i helgen och det var fanemig den bästa helgen på länge, helt underbar! Vi bodde självklart hemma hos honom (hos hans föräldrar alltså) och fick hela den nyrenoverade källaren för oss själva vilket innebar: ett inte helt klart vardagsrum/kök, mysigt sovrum med stooooooooor säng, en toalett och ett stort luftigt helkaklat duschrum med bastu, hur skönt som helst! Jag tror faktiskt att jag blev lite förälskad i den där duchen, seriöst, den var awsome!

På torsdagen var vi och kikade på hockey tillsammans med några av hans polare, trots att det var Djurgården som spelade var det kul ändå, haha. På fredagen tog vi oss en liten sovmorgon sen tog vi bilen (det är fan inte ofta) in till stan och lunchade och möte upp en Jonte som är en annan av Cj's polare, efter en latte drog vi och kikade i Beyond Retro (som för övrigt finns i London också, good to know) men det blev inget fynd - för mig iaf, haha! På kvällen där så drog vi återigen in till stan och kikade på bio och jag kan ju säga att The Tourist är en riktig mindfucker - suverän!

Lördagen blev det lång sovmorgon och god frukost/lunch på det sen, vi drog en vända söder, kikade i lite roliga affärer, tog en bira sen hem igen duscha och förbereda sig inför en nice middag! Och vad vore en sån perfekt utekväll utan utgång? Det blev pricken över i iaf! Sen åkte vi hem på söndagen vilket SÖG!



Nu såhär efter att ha betalat ton med eftersända räkningar så är jag återigen en fattiglapp fram till den 25:e.... Den 25:e smäller det!! Ah, you know the song, haha! Jaja, men man vill ju ha sin studentmössa, right?!

Massor med plugg inför torsdag nu, big step om jag klarar det, hoppas! Håll tummarna för mig!

Får se om jag skriver något mer senare och eventuellt lägger upp en bild, vilken lyx va?! Hehe

Hörz rockers

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0