You got women, you got women on our mind

Ännu en solig dag med varma vindar. Den där snubben där uppe som jag inte tror på har äntligen fattat att det faktiskt inte är istid i norden. Synd bara att det sägs att det ska blir dåligt imorn.. Fast å andra sidan så blir det perfekt väder att åka bil i, vem fan vill åka bil i 30 granders värme?! NOT ME!



Var och hämtade biljetterna idag, glad jävla Nat! Mhm, not to happy about others....but happy! Sen powerwalken/jobbningen igår morse så har jag grym träningsvärk i röva. Haha. Ju tightare ass desto snyggare, eller? Vill man ha en slapp bakdel? Njaaa...
Nu ska jag återigen lägga mig i solen, bli ännu brunare och längta till imorgon!

You still give me butterflies


/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0