jag hade rätt!!

Det enda jag inte skrev i det förra inlägget (med risk för att ha minnts fel) var att jag var helt stensäker på att jag hade kommit in på HE Diploma, jag var helt säker. Så när jag ringde SI, så tog de fram mina uppgifter och jovisst - i kontraktet står det minnsan att jag skulle gå HE Diploma i höst. Jag har alltså fel papper - vad fint. Den andra utbildningen var dessutom mer än 2000 pund dyrare.


liiiiten Nat.

Jag fick även reda på att det skulle gå en hel del fler svenskar där och på samma program så jag kommer antagligen att bo med det,  skönt!

Så ett år i london blir nog av ändå, 3x10 veckor. Vilket betyder att jag får mitt första lov första eller andra veckan i december. Men någon helg innan dess kommer jag då hem ska ni se, haha.

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0