If I was a sculptor, but then again, no



Hello, beautiful people

Jag har inte börjat packa än och jag ska vaar borta i tre typ fyra dar liksom... Hehe. Det enda som ligger i väskan är biljetterna. Kan ju vara bra liksom.

Har varit på bibblan en sväng och sedan käkat glass i min ensamhet. Nope, there nobody home. Worthless. Visst jag gillar festival - men P&L är som sagt inte min grej. SRF däremot, där är ju alla som jag just därför är det roligt.

Brun är jag också,
det syns inte på bilden, det syns aldrig på bild såvida man inte tar med blixt. Men min dator har inte blixt, daa.

Nu ska jag göra spellistor till skivorna (hoppas jag har skivor hemma?) och sedan kan med lite tur, börja att packa. Jag tar alltid med mig för mycket.

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0