Freedom

Det skulle vara fint väder idag. Det är INTE fint väder idag. Varmt i luften men fint väder - in my ass. Hallå sommaren, var fanken tog du vägen?! Jag överväger att snart ta en enkelbiljett till något land och jobba ihjäl mig någonstans där det i alla fall är värt det, där man känner att "fan, när jag slutar kan vi dra ner till blablabla eller gå ut!" istället för "det regnar, jag vill inte sluta för då måste jag gå i regnet". Svensk sommar är inte sommar. Det är fan alltid blötperiod här. Jaja, inte för att england är så mycket bättre när det gäller regn men det är faktiskt fint väder på sommaren. Inte lika mycket regn som i Sverige kan jag ju säga!

Mådde usch, fy och blä igår kväll och låg mest i soffan och idag lär det inte bli så mycket bättre. Jag är så jävla uttråkad!! Ska iaf snart gå bort till sportfältet och ta mig en joggingtur. Eftersom kompisarna åker till P&L så lär väl mitt liv gå ut på att träna kommande vecka. Men äh, söndagen de kommer hem är jag endå i Gbg och kollar på 4 sjukt grymma band - som är lite grymmare än något som kommer till Blg i år.



nehe, jogging var det....

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0