drog mitt race i stan - vad fasen trodde ni?

Yes, medan resten av Fam. Öster jobbade idag har jag ju sprungit runt i stan med stockholmspulsen i mig. Närå, jag drog mitt eget race. Var runt och kikade och började kolla på det som alla andra hade på sig, typiska modetjejer som följde butikernas mode och utbud till punkt och pricka - för att sedan fundera på om jag också borde köpa något i trend, bara för att.

Lite senare under min fönstershoppsrunda kom jag på mig själv och tänkte - vad i självaste håller du på med?! (taget från tecknade Robin Hood, btw)

Antagligen så blev det så att jag började kände mig osäker eftersom jag var själv ute - det var inte för att jag i smyg tycker om det, haha. Trodde ni va. När jag väl kom på mig själv så, skrattade jag lite för mig själv och började plocka på mig sånt som jag faktiskt tycker om - inte som andra tycker om.




Nu blire mys för hela slaten för imorgon - då åker jag. Fyfan, jag vill verkligen inte. En hel sommar utan min pojkvän. Usch.



/Nat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0