THE BIG FUCKIN 4 @ ULLEVI NR. 2!

Yeeeeeeeah! Hate, I'm your hate. Hehe, japp hur tyckte jag att konserterna var?

Anthrax
Förvånande bra utan Scott Ian - faktiskt! Joey Belladonna såg inte en dag äldre ut än vad han gjorde förra året, han ser faktiskt ut som Dio i profil, haha. Blev besviken över att de inte spelade Belly of the Beast men de spelade både Caught In a Mosh (öppningslåt) och Madhouse! Bra ös i dem, bättre än vad det var i nästa band iaf.....



Megadeth
Eftersom jag sett Anthrax tidigare och tycker bättre om Megadeth hade jag stora förhoppningar - men jag blev en aning besviken. Dave verkade ha problem med sången i början och man hörde knappt vad han sjöng... Han mummlade ganska rejält men det gick över. Min gissning är han sjöng lågt för att han brukar göra det OCH för att han kanske hade för mycket medhörning? Kommer till varför jag tror det. Det blev dock bättre och bättre ju längre in de kom! Dock måste jag säga att föregående band hade bättre energi. Men Symphony of Destruction var mmmmm!


Slayer

Slayer är inte ett av mina favvoband men Mr. Araya är ju bara för cool. Kerry King måste dessutom vara den tyngsta, hårdaste människan i hela rockvärlden. Seriöst, haha. Det är Slayers grej att vara typ oense, which suits them well. Arayas leende gör så att man skrattar eftersom man ser den lille tonårssnubben som är där inne, jävlar vilken mysgubbe han är! Kan inte vara lätt att spela trash när man inte får headbanga men han lever upp till allt han är ändå! Raining Blood var lätt bäst.


Metallica

Metallica, Metallica, Metallica! Jag borde egentligen skriva ett helt eget inlägg om det här va? So shall be it. Ni ska verkligen få njuta av ett helt eget inlägg om hjältarna!



/Nat


Kommentarer
Postat av: marie

Hittade dej på facebook så har lagt till dej där :)

2011-07-05 @ 18:43:21
URL: http://mariesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0