Moraway

Morravej ska åka längst the moraway today. Haha, har alltid blivit retad för mitt efternamn och blivit kallad för "moravägen", alla tycker det är hemskt kul. Det var inte kul då och det är ju inte blivit roligare. Nog för att jag alltid blev retad för allt när jag var liten så var liksom det här toppen på snoppen. Skillnaden är att jag inte bryr mig nu - eftersom jag är van. Vi återgår!

Yes, jag, Sandra och Sara tar en tripp till Mora, dels för att dumpa Sara på tåget för att hon ska "hem" till Ö-sund och dels för att bara åka iväg och ta en dag för oss själva. Det behövs kan jag ju säga!

Nu ska jag klä på mig sen ska jag dra och göra Hemköp arga genom att växla min dricks, hehe.

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0