Hammer of the north

Cj har dragit på jobbet så jag sitter här och funderar på vad jag ska göra idag.. Har ingen som helst fantasi! Har lust att bara gå och strosa lite men vet inte riktigt var, dock svinigt tråkigt att göra själv. Så vi får se.

Käkade lunch med moster igår, sen gick vi till Kista Galleria och kikade runt lite, hittade ett linne för 29:-. Drog sedan tillbaka hit, livrädd för larmet är jag, men det gick bra. Egentligen inte rädd för larmet, bara att jag ska göra fel. Haha. Coward.

När alla kommit hem käkade vi sen drog vi ut till Haninge golfbana/Årsta slott. Jag - spela golf? Aldrig i livet, vad fan tror ni. Nepp, efter att ha sagt "jag kan inte" typ 100 gånger var jag tvungen att testa ändå, och jag är ju inte en naturbegåvning precis. Men jag missade inte bollen mer än en gång, det var ju duktigt iaf. Yeah right. Jag ägnade mesta tiden åt att spana in Cj och fota familjen med deras nya kamera, haha. Vi slutade kvällen med puttävling, något jag faktiskt kunde vara med på, haha, sämst av fyra men det gick inte sååååååååååå jävla dåligt.



Nej, idag blir en lugn dag. Måste kolla igenom lite dokument osv. Boka tid för nytt pass, planka på arlanda är inte så smart. Ska fixa mig och försöka komma på något. Usel bloggare är jag också, don't you think? What's fun about me liksom, att jag är jävligt likgiltig some times eller att mitt humör är som en berg- och dalbana?

/Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0