Grannarna

Man blir helt i chock när man läser på Aftonbladet eller sitter vid tv:n och försöker förstå vad som har hänt i vårt rika grannland Norway eller Nöri som man säger här i Mlg. Hur kan någon vara så hjärtlös? 84 barn har hittats livlösa hittills. Barn, hur kan man vara så jävla hjärndö att man dödar barn. Usch det är hemskt! Hoppas verkligen att mannen de anhållit för båda dåden är det verkliga gärningsmannen. Även om de säkert kommer att hitta någon till person så hoppas jag att 84 är den slutgiltiga siffran. Sjuka människa. Stackars Norge.



Sista jävla dagen idag, hur gött? Förjävla! Jobbade till 02.15 inatt men ikväll blir den nog tidigt - hoppade trots allt in för en annan tjej igår! Ja alltså ska iaf försöka gå vid 9 idag, om det går och om det inte går också, haha.

Det var iaf en trevlig kväll igår, många fina vänner var där så det var bara roligt att jobba! Bla Miss Vain var där i vimlet! Full fart var det också. Både jag också Millan fick plocka igår så det kändes skönt!



Sitter och äter "frukost" just nu, starx duschen och fix sen lunch. 3 timmar till nästa arbetspass men det känns bra. Jag kan ju inte var så seg att jag inte hinner duscha, fixa mig och äta - eller kan jag?

/Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0