Gee, my lollipop is great

Såhär har min dag sett ut:



Det har pättrat i fingrarna så jag drog till kyrkan och kliade elfenben! Vår kyrka är fan inte an ordinary church. Hur många kyrkor anordnar hårdrocksfestivaler och hårdrocksmässor?


Busungarna Tilda och Elida!


världens gladaste o gulligaste unge Hilma!



mötte ankor på vägen hem, i bland glömmer jag att jag bor på landet...

Gick hela vägen till Grimsåker och tillbaka (ett par km) och när vi kom tillbaka så drog vi på Lidl som öppnade här, haha, shit det märks att man bor på ett svinlitet ställe. Alla är ju så äckligt nyfikna, och så var det typ 1000 pers därinne och handla nu. Jaja.

Mina benhinnor har tydligen tagit stryk av mina dagliga promenader, antar att det är mina nya träningsdojjor som jag är ovan. Hoppas bara inte på inflammation! Vet hur det brukade vaar förut när man lirade boll fortfarande... så fort man skaffade nya dojjor så tog benhinnorna stryk! Nu blire mat!

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0