Checklist

  • Haha, jag har fått lära mig att bröst inte slutar växa när puberteten är över.
  • Jag har efter en månad äntligen fått reda på varför jag det kliar, ofta är blött och vaxigt i mina öron (euuuw), jag har tydligen en vaxpropp som tydligen är ett samband med varför jag har rethosta! Nice.
  • Alla mina favvovakter är här, inklusive världens bästa och coolaste Mattias!!
  • Trots att jag ville jobba så mycket som möjligt så börjar jag inte förrän på måndag... Menmen, det ändras väl snabbt!
  • Ja, jag var en riktigt kärlekskrank och gjorde något som Lärarjäveln antagligen gillar och ja, jag har använt mig utav allt du lärt mig både på och utanför lektionerna! Som ni kanske vet skrev jag ju brev här om kvällen, jag postade bara ett och det var till min älskling. Ett typ kärleksbrev. Trodde det skulle komma fram igår men icke det kom fram idag. Jag fick inte det reaktionen jag ville ha när han ringde mig i morse. Tänkte att han skulle smälta det snabbare, he did but it took some time, haha.
  • Nu på kvällen fick jag dock ett meddelande med det finaste av ord och mitt hjärta smälte ännu en gång!
  • Nu ska jag strax möta upp världens bästa Mandy!



/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0