skitkörkort

Nej, det gick inte 100% bra idag heller! Fyfan, jag är sämst. Förutom lektionen har jag varit på studentmöte idag och jagkan inte säga annat än kaos. man kan inte ändra sig för en eller två personer hela tiden, jag går snart ur skiten. Tänker bara anordnabalen så får de andra ta hand om hur vi ska betala det eller nått. Jag vet inte, jag är trött.

Fick mitt betyg i svenska idag också, nöjd! Jag fick också ett mycket fint brev som jag kommer att spara, det värmer något så enormt. Anna du är bäst!

Nu ska jag strax käka och sen drar jag och klassen till Vansbro på gymnasiemässa. Fun? Dunno!

/Nat

Kommentarer
Postat av: Anna

Varsågod. Vartenda ord i brevet är sant. Glöm aldrig det!

2011-01-28 @ 19:46:07
URL: http://lararjaveln.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0